[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Feb 26 14:39:24 CET 1998

On Thu, 26 Feb 1998, Jernej Horvat wrote:

> Cena NT + Exchange + FaxServer + ... => Linux postavitev
> Morda bi bilo dobro na www.lugos.si predstaviti kaksno primerjalno tabelo
> med razlicnimi operacijskimi sistemi in cenami.
> cena na odjemalca (NT workstation dela amo z 10 odjemalci?) www server
> koliko IP na NIC itd. IP Masq - NT ga nima...kaj to sloh je
> zascita...kako hitro pridejo popravki...remote administration...
> itd.
> (jaz imam nekaj takega v word formatu....Jacksi a se bi ti dalo pretvarjat
> v html tabelo?)

Uhm, bi prosil ce lahko to naredis ti in mi posljes HTML pa bom dal gor.
Razmisljal sem tudi o tem, da bi naredili en index slovenskih firm kjer se
da dobiti (kupiti) linux. Ampak popolnoma nekomericalno, kot vrnitev
usluge pa bi oni iz svojih www strani narediti en link na nase za vse ki
jih linux zanima. S tem bi se malce reklamirali okoli.

Jaz imam zdajle 3 tedne se noro guzvo, potem pa bom to naredil. Ce lahko
kdo to naredi prej, ali pa kaj napise (tudi glede subjecta - primerjavve
cen), naj prosim napise in mi poslje privat, ali pa na listo.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist