[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Čet Feb 26 12:29:26 CET 1998

On Thu, 26 Feb 1998, Renato Lukac wrote:

> mogoce bi kdo napisal povzetek na kratko.... se pridruzujem
> utrujevalcem;-)

Cena NT + Exchange + FaxServer + ... => Linux postavitev
Morda bi bilo dobro na www.lugos.si predstaviti kaksno primerjalno tabelo
med razlicnimi operacijskimi sistemi in cenami.
cena
cena na odjemalca (NT workstation dela amo z 10 odjemalci?)
www server
koliko IP na NIC
itd.
IP Masq - NT ga nima...kaj to sloh je
zascita...kako hitro pridejo popravki...remote administration...
itd.

(jaz imam nekaj takega v word formatu....Jacksi a se bi ti dalo pretvarjat
v html tabelo?)

                                            Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                   http://niet.home.ml.org