[ LUGOS ] mp3 gateway

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Tor Feb 10 18:01:28 CET 1998

Hi!

> ja jasno, da se potrebuje oz. zahteva dolocena propostnost linka... na
> 256kb/s linku zadeva deluje... vse kar me zanima je ce obstaja kak stream
> server za mp3je za unix? hitrost je pa tako ali tako jasna, da ne bo
> zadeva delala na modemih a ne... razen z preload opcijo

Pod stream serviranjem si jaz predstavljam streznik, ki servira video oz.
karkoli po tocno doloceni hitrosti zato da ne zabase linka. Ce imas ti
zadevo posteno na 112kb bos vedno moral imeti taksno prepustnost. Ce
posnames na manj imas pac manj -> tudi povezavo manj obremenjujes. Tu ne
rabis stream serverja.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist