[ LUGOS ] mp3 gateway

Tomaz Ocepek ocepek na sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Feb 10 17:21:03 CET 1998

> Meni se zdi, da je mp3 posnet za doloceno prenosno hitrost. Ce to
> zadovoljujes, zadeva dela. Tu na faksu se lahko poslusa mp3 iz drugega
> racunalnika brez vecjih problemom (tu in tam kaj cukne).
> Mislim, da ne mores pricakovati hi-fi po 33.3kbps.

ja jasno, da se potrebuje oz. zahteva dolocena propostnost linka... na
256kb/s linku zadeva deluje... vse kar me zanima je ce obstaja kak stream
server za mp3je za unix? hitrost je pa tako ali tako jasna, da ne bo
zadeva delala na modemih a ne... razen z preload opcijo

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist