[ LUGOS ] Modem

Darko.Bulat Darko.Bulat na k2.net
Ned Feb 15 13:43:00 CET 1998

Danilo Godec wrote:

> Hmmm... En kolega je imel dvojcka in mu je modem vedno (ko je imel prosto
> linijo) delal 33600. Pred nekaj tedni pa se je vse lepo nehalo in modem se
> mu konekta do 21k. Izvedel sem, da so ga prestavli na PCM, oz. (po
> natancnejsem poizvedovanju) na FCM, ki pa naj bi omogocal tudi 33k6 oz.
> tudi 56k.
>
> Kaj je lahko vzrok, da pri mojem kolegu temu ni tako?

Nerazumljiva politika TELEKOMa, ki se do pred kratkim (se vedno ?!) pri
polaganju kablov zanesla na moznost, da ne bodo prav vsa gospodinjstva
imela telefon. Upam, da se je to ze spremenilo, kajti sedanji trendi
razvoja se vse bolj nagibajo k tem, da na eno stanovanje odpadeta celo
dve parici in ne le ena. Zal, marsikje v Sloveniji se ne doseze niti
taksno povprecje, zato je treba posegat za zacasnimi resitvami (impro-
vizacijami). Nekoc so to bili nepopularni dvojcki, danes so to PCM/FCM
naprave. Slednje so prejkoslej namenjene v glavnem navadnemu telefoniranju,
oziroma kvecjemu posiljanju in sprejemanju telefaksov (9600 bps). Za
visje hitrosti te naprave preprosto vstavljajo dodatne zakasnitve in
popacenja signalov, tako da redko kdaj lahko dosezemo maksimalne
hitrosti. Drugace bi bilo (boljse), ce bi TELEKOM na dolocenem podrocju
postavljal kar oddaljene sklope (koncentratorje), ki bi lahko pokrili
celo stavbo, ali sosesko, ali kar celo naselje..

LP
Darko

Dodatne informacije o seznamu Starilist