[ LUGOS ] Modem

Danilo Godec danci na kibla.org
Ned Feb 15 13:05:46 CET 1998

On Sun, 15 Feb 1998, Boris Benko wrote:

> Obstajajo PCMi, ki delijo na 2,3,4,5,8,10,30 in naprej po skupinah n*30.
> Tezave so predvsem z starejsimi Tadirani, ki imajo 32kilobitni kanal, ki ga
> eni dosezejo *s kompresijo*. Z novejsimi QMXi (FCMi) recimo, ni nobenih
> tezav, ravno obratno, posamezni uporabnik ima cisti 64 kilobitni kanal
> in gre preko tudi 56kilobitov z ustreznimi modemi (X2 na serverski strani).

Hmmm... En kolega je imel dvojcka in mu je modem vedno (ko je imel prosto
linijo) delal 33600. Pred nekaj tedni pa se je vse lepo nehalo in modem se
mu konekta do 21k. Izvedel sem, da so ga prestavli na PCM, oz. (po
natancnejsem poizvedovanju) na FCM, ki pa naj bi omogocal tudi 33k6 oz.
tudi 56k.

Kaj je lahko vzrok, da pri mojem kolegu temu ni tako?

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist