[ LUGOS ] Modem

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Feb 14 11:06:05 CET 1998

On Sat, 14 Feb 1998, Metod Kozelj wrote:

> Jaz imam podobne izkusnje. Doma imam Motorolo ModemSurfr 28k8, klicem pa
... snip snip ...
> potem pa obupata). Obe klicoci stevlki sta na digitalnih centralah.

No ja, jaz sem se eden... ;> Ampak jaz imam tako slabo linijo, da mi
zaradi tega zadeve ne delajo tko kot treba. Kak zoom, sportster ali pa kak
noname modem, mi sploh ne dela... Linija se rusi po kaki minuti dveh
delovanja... Zdaj Imam ZyXEL U-1496E in dela kot pesem, no ja skoraj, se
zgodi vcasih, da se linija sesuje... mapak... vsaj dela.. Probal sem tudi
z Elite 2864 in dela kar v redu.

> Obstajajo tudi skatle, ki delijo bnadwidth na vec uporabnikov (do pet). En
> znanec je na taki skatli in se skoraj nikoli ne more povezati hitreje kot
> 9k6, pa se to je precej nezanesljivo.

Multiplexerji... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist