[ LUGOS ] Modem

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Feb 14 10:32:06 CET 1998

Howdy!

On Sat, 14 Feb 1998, Bostjan Strumbelj wrote:

> Do lanskega septembra sem brez problema "sprehajal" po netu s konektom
> 28.800. Modem je bil Zoom V34I. Nato sem menjal modem in sicer
> USRSportster 33.600. Takrat se je dvakrat zgodilo, da sem cel dan brez
> telefonskega signala. Kaj je bilo, do danes nisem izvedel.
>
> Se pa od takrat naprej dogajano cudne stvari. Cez dan, ce ze dobim
> povezavo, je konekt makimalno 21.600. Ampak ponavadi se modema ne uspeta
> pogovoriti in rezultat je "Disconnected" ali pa "No Answer".
>
> Brez problema pa pridem "gor" ob 4.00 zjutraj, vedno 33.600.

Jaz imam podobne izkusnje. Doma imam Motorolo ModemSurfr 28k8, klicem pa
na Sportstere 33k6. Obicajno se povezeta z 24k, vcasih 26k4, nikoli pa
28k8. Ce klicem drugam (konkretno RCU, kjer imajo ene druge modeme) se
vedno povezeta z 28k8.

Vcasih se celo zgodi, da se sploh ne zmenita (se dereta en na drugega,
potem pa obupata). Obe klicoci stevlki sta na digitalnih centralah.

Mozno je pa eno: jaz sem imel vcasih dvojcka, potem so me priklopili na
novo centralo in namesto tiste skatle z releji dali eno drugo skatlo
(menda se ji rece PCM ali nekaj takega) in sedaj uradno nimam vec dvojcka.
Ampak tista skatla deli badwidth med dva uporabnika.

Obstajajo tudi skatle, ki delijo bnadwidth na vec uporabnikov (do pet). En
znanec je na taki skatli in se skoraj nikoli ne more povezati hitreje kot
9k6, pa se to je precej nezanesljivo.

Pa se ena zanimivost: sposodil sem si enega sportstera, tako da sta bila
na obeh koncih enaka modema. Povezala sta se z 33k6 in to precej hitreje
kot pa Motorola.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist