[ LUGOS ] Modem

Uroš Gaber Uros.Gaber na powercom-si.com
Sob Feb 14 09:14:00 CET 1998

At 02:16 14.2.98 +0100, you wrote:
>Rabim nasvet.
>
>Do lanskega septembra sem brez problema "sprehajal" po netu s konektom
>28.800. Modem je bil Zoom V34I. Nato sem menjal modem in sicer
>USRSportster 33.600. Takrat se je dvakrat zgodilo, da sem cel dan brez
>telefonskega signala. Kaj je bilo, do danes nisem izvedel.
>
>Se pa od takrat naprej dogajano cudne stvari. Cez dan, ce ze dobim
>povezavo, je konekt makimalno 21.600. Ampak ponavadi se modema ne uspeta
>pogovoriti in rezultat je "Disconnected" ali pa "No Answer".
>
>Brez problema pa pridem "gor" ob 4.00 zjutraj, vedno 33.600.

> [...]
Sicer ne vem kam klices (na katerega providerja) ampak jaz imam ze zeloooo
dolgo USR SportSter 33.6kbps pa nimam nobenih problemov, se mi zmer
konnekta, se sicer tudi zgodi da vcasih hitrost pade pod 28.8kbps ampak ne
nizje od 26kbps. Tako da je mozno da so tu tudi drugi dejavniki vmes...
Ce mene vprasas si se dobro odlocil z nakupom USRa, razen ce si kupil
kaksen cuden model.

Uros Gaber
eMail: Uros.Gaber na powercom-si.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist