[ LUGOS ] Modem

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sob Feb 14 02:16:03 CET 1998

Rabim nasvet.

Do lanskega septembra sem brez problema "sprehajal" po netu s konektom
28.800. Modem je bil Zoom V34I. Nato sem menjal modem in sicer
USRSportster 33.600. Takrat se je dvakrat zgodilo, da sem cel dan brez
telefonskega signala. Kaj je bilo, do danes nisem izvedel.

Se pa od takrat naprej dogajano cudne stvari. Cez dan, ce ze dobim
povezavo, je konekt makimalno 21.600. Ampak ponavadi se modema ne uspeta
pogovoriti in rezultat je "Disconnected" ali pa "No Answer".

Brez problema pa pridem "gor" ob 4.00 zjutraj, vedno 33.600.

Vprasanje: kaksen modem naj nabavim, saj je USR ocitno "preobcutljiv".
Dobri stari Zoom se vsaj vedno povze...

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija
e-mail: jan na delo.si