[ LUGOS ] Printer & driverji

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Feb 10 10:17:05 CET 1998

On Tue, 10 Feb 1998, Matjaz Vrecar wrote:

> Haha, dober si ga :) Mal heca mora bit tud na listi!

*fart*

> Povejte mi tole, maherji: doma mam laser printer Panasonic KX-6300, gor
> pise designed for windows pa nek GDI... js bi pa rad printal tud iz linuxa
> pa za vraga nikjer ne najdem linux driverjev. Zal tud pod HPjevo emulacijo
> ne dela pa tud poscript ni (ja sej vidim da je za en drek, pa kaj cem).

Hm, problem s temi designed for windows stvarmi je v tem, da proizvajlec
naredi hardware nekako 'na pol' in potem druge zadeve resi s sw driverji,
ki se potem razlezejo v glomazne  crve...

> Kk naj printam iz linuxa? A bom mogu sam drajver napisat al kdo od vas ve
> kaj, kar js ne vem? Hvala 100x
Teska bo.... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist