[ LUGOS ] Printer & driverji

Matjaz Vrecar matjaz na vizija.si
Tor Feb 10 09:25:26 CET 1998

>mah dej klasa ne jamri skoz, pa kdaj kej pametnega povej... :)
>lp,
>tomaz

Haha, dober si ga :) Mal heca mora bit tud na listi!

Povejte mi tole, maherji: doma mam laser printer Panasonic KX-6300, gor
pise designed for windows pa nek GDI... js bi pa rad printal tud iz linuxa
pa za vraga nikjer ne najdem linux driverjev. Zal tud pod HPjevo emulacijo
ne dela pa tud poscript ni (ja sej vidim da je za en drek, pa kaj cem).

Kk naj printam iz linuxa? A bom mogu sam drajver napisat al kdo od vas ve
kaj, kar js ne vem? Hvala 100x

kesl

http://www.inetia.com/kesl --+-- ICQ uin: 1744829
inetia.com, interactive media agency
info na inetia.com, http://www.inetia.com
Vizija d.o.o., Ljubljanska 42, 3000 Celje, Slovenia
Tel.: +386 63 452100, Fax.: +386 63 451390
info na vizija.si, http://www.vizija.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist