[ LUGOS ] Modem, mount...

Danilo Godec danci na kibla.org
Sre Feb 25 20:23:35 CET 1998

On Wed, 25 Feb 1998, Bostjan Mercun wrote:

> Ali mi lahko nekdo svetuje, kaksen modem naj kupim?
> Rad bi kupil USR Sportsterja ext. X2, vendar ne vem, ali se mi splaca.
> Ker sem povezan na digitalno centralo, bi z X2 modemom dosegel kaksnih

Ali imajo na Kissu X2 server? Ce nimajo, nima smisla kupovat X2.
X2 ne potrebuje nobenih driverjev oz. posebne kernel podpore.

> Poleg tega imam pa se en problem. Namrec: prijatelju sem instaliral
> linux in mu vse lepo dela, ampak linux native particija pa ni mountana.
> Ce mu v lilotu nastavim "read-write", potem FSCK javi neko napako (rece
> naj nastavim v lilotu "read-only", da se bom izognil temu nadleznemu

Verjetno je ze pametno pustiti read-only. Ampak glede na to, da si ti
lahko spreminjal /etc/lilo.conf, bi jaz reku, da je / prav tako mountan.
Mogoce se to ni vpisalo v /etc/mtab, mountan pa je sigurno.

> Poskusil sem tudi mountati particijo, pa je bilo neuspesno. Kaj tocno je
> bilo narobe se ne spomnim, lahko pa enkrat pogledam, ce nihce ne bo imel
> kaksne druge ideje.

Mogoce je bila napaka kaj v smislu 'already mounted or busy' ?

   D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist