[ LUGOS ] Modem, mount...

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Feb 25 19:26:11 CET 1998

Zivjo

Ali mi lahko nekdo svetuje, kaksen modem naj kupim?
Rad bi kupil USR Sportsterja ext. X2, vendar ne vem, ali se mi splaca.
Ker sem povezan na digitalno centralo, bi z X2 modemom dosegel kaksnih
4, mogoce 5 kB/s. S 33.600 modemom bi dobil pa malo manj, vendar za
okoli 8.000 SIT manj. Zdaj pa ne vem, ali naj kupim X2, ali raje
ne. Poleg tega, ce je mogoce kaksna podpora za X2 ali kaj podobnega
v kernelu, potem je jaz verjetno nimam, ker imam precej star kernel
(2.0.27). Na skatli sicer pise, da so zraven neki driverji, ampak to je
verjetno predvsem za windowse.
Aja: connectam se na KISS, kjer modemi podpirajo ISDN.

Poleg tega imam pa se en problem. Namrec: prijatelju sem instaliral
linux in mu vse lepo dela, ampak linux native particija pa ni mountana.
Ce mu v lilotu nastavim "read-write", potem FSCK javi neko napako (rece
naj nastavim v lilotu "read-only", da se bom izognil temu nadleznemu
sporocilu), verjetno, ker ne more pregledat particije, ampak je potem
vse v redu. Delam lahko vse po particiji, ko napisem mount, je pa
mountan samo /proc. Ce pa v lilotu nastavim "read", potem pa FSCK naredi
svoje, ko pa konca pa javi hudo napako, da ne more remountat particije
read-write
in potem se ne da narediti nicesar vec. Samo reboota se se lahko.

Ali mogoce kdo ve, kaj je narobe?
Poskusil sem tudi mountati particijo, pa je bilo neuspesno. Kaj tocno je
bilo narobe se ne spomnim, lahko pa enkrat pogledam, ce nihce ne bo imel
kaksne druge ideje.

Hvala

lp

			Bostjan