[ LUGOS ] mp3 gateway

Danilo Godec danci na kibla.org
Sre Feb 11 10:12:12 CET 1998

On Wed, 11 Feb 1998, Darko wrote:

> Bostjan,
>
> Ce zeli taksno funkcionalnost, kot jo ponuja RealAudio, potem seveda potrebuje
> taksen streaming server, sicer niti RealAudio serverjev nebi poznali, ker so
> ze pred njimi obstajali *.au, *.wav in podobni zvocni zapisi, pa bi si jih
> lahko vsakdo kar downloadal in poslusal.

Folk, a ste prepricani, da mp3 rabi streaming server??? Ko sem v WinAmp-u
odpiral datoteko http://neki.host/nekaj.mp3 (in vem, da ni nobenega
streaming serverja!), je ta zacel takoj igrati. Je pa res, da mora to
podpirati player.

> Razlika med tem, da MP3 filetek najprej celega posnames iz serverja in ga
> sele potem predvajas (kakor ti predlagas) in med tem kar ponuja RealAudio-like
> server je v tem, da pri slednjem predvajanje pricne skoraj takoj, ko se
> izbere komad, ki se bi ga poslusalo (v bistvu za RealAudio obstajata
> dva filetka, *.RA kot zagonska datoteka in *.RAM kot sam audio zapis).

Res, ampak vseeno mi ni jasno, zakaj ne bi mogel tako predvajati tudi .wav
ali .au datoteke (ce imas dovolj hiter prenos, seveda)... Pravzaprav sem
preprican, da se to da (morda ne v Wintendu), saj lahko ob dovolj hitrem
DLju .au datoteko kar preusmerim v /dev/audio in se bo lepo predvajala.
Ali morda ne!?

Finta RealAudia je po moje samo to, da so 'izumli' dokaj dobro kompresijo
ter le to zaceli trzit.

      D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist