[ LUGOS ] mp3 gateway

Darko Darko na K2.net.NO-SPAM-WHATSOEVER
Sre Feb 11 09:38:10 CET 1998

Bostjan,

Ce zeli taksno funkcionalnost, kot jo ponuja RealAudio, potem seveda potrebuje
taksen streaming server, sicer niti RealAudio serverjev nebi poznali, ker so
ze pred njimi obstajali *.au, *.wav in podobni zvocni zapisi, pa bi si jih
lahko vsakdo kar downloadal in poslusal.
Razlika med tem, da MP3 filetek najprej celega posnames iz serverja in ga
sele potem predvajas (kakor ti predlagas) in med tem kar ponuja RealAudio-like
server je v tem, da pri slednjem predvajanje pricne skoraj takoj, ko se
izbere komad, ki se bi ga poslusalo (v bistvu za RealAudio obstajata
dva filetka, *.RA kot zagonska datoteka in *.RAM kot sam audio zapis).

LP
Darko

--

Bostjan Vlaovic wrote:

> Hi!

> Ce mogoce nisi razbral iz zgornjega besedila, sem ocenil da tega sploh ne
> potrebujes!
> Pa ne se razburjat, ce ti ljudje poizkusajo pomagati!
>
> LP,
>         bobo

> | Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
> | Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
> | 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist