[ LUGOS ] Modem

Edi Suc edis na radiostudent.si
Čet Feb 19 23:36:56 CET 1998

On Thu, 19 Feb 1998, Ales Casar wrote:

> Hmm... Meni se to zdi malo skregano s teorijo informacij, ki pravi, da po
> eni parici gre 64 kb/s (nekompresirano). Tu bi pa dobil 5 takih kanalov.
> Si predstavljas, da na vsakega od teh 5 64 kb/s kanalov vgnezis se en FCM
> in tako dobis ze 25 kanalov, potem pa v vsakega... ;-))

Kot je meni znano, po eni parici znajo cisto komot spraviti okrog 200
64kbitnih kanalov ali nekaj podobnega. Sicer to dela na razdaljah do 6km
ampak vseeno.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si