[ LUGOS ] Modem

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Feb 20 01:30:03 CET 1998

Ales Casar wrote:

> Hmm... Meni se to zdi malo skregano s teorijo informacij, ki pravi, da po
> eni parici gre 64 kb/s (nekompresirano). Tu bi pa dobil 5 takih kanalov.
> Si predstavljas, da na vsakega od teh 5 64 kb/s kanalov vgnezis se en FCM
> in tako dobis ze 25 kanalov, potem pa v vsakega... ;-))

Ales, nehaj no... Pri QMX (5) ih je uporabljena xDSL tehnologija in iztisne5 64
kilobitnih (t.j. 5 govornih kanalov). Tole o kanalih v kanalih...
A sem povedal kaj takega, kar bi se lahko dalo razumeti dvoumno?

> slo skozi. No, mama, ki dela na Telekomu, pravi da se ljudje tudi nad FCMi
> se vedno precej pritozujejo, da jim ne delajo modemi, faxi in podobne
> zadeve. Sicer se pritozujejo manj kot oni s PCMi, pa hitrosti so navadno
> vseeno vecje kot pri onih s PCMi, ampak sum, da vendarle nima vsak celih
> 64 kb/s seveda ostaja.

Interna info:

> PCM 4 TADIRAN st_kanalov       4  kapac_kanala     32

> PCM 2 TADIRAN st_kanalov       2  kapac_kanala     64
>
> PCM 8 TADIRAN st_kanalov       8  kapac_kanala     32

> PCM 10 TADIRAN st_kanalov       10 kapac_kanala     64
>
> PCM 4 QMX (IPS) st_kanalov       4 kapac_kanala     32
>
> PCM 5 FCM (IPS) st_kanalov       5 kapac_kanala     64
>
> DLO-2 st_kanalov       30 kapac_kanala     64
>
> ASLMX (ECI) st_kanalov       30 kapac_kanala     64

Na  FCMih mislim da pise tudi QMX-5. PCM je okrajsava za Pulse Code
Modulation,ceprav obstaja tudi frekvencna modulacija. Ampak vsi temu pravijo
PCMi, tako kot
nekateri sportnim copatam pravijo adidaske.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676