[ LUGOS ] Problem z diski - Ignorirajte prejsnje sporocilo!

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Feb 3 11:51:14 CET 1998

Howdy!

> Sedaj pa nastopi problemcek, rad bi namrec da bi imel 3 disk (Quantum 540) eno samo extended
> particijo, to pa zato da bi crka v dosu bila naslednja po vrsti, ne pa da bi se mi ta disk kazal kot
> D:, kar se logicno zgodi ce definiram primarno particijo. Iz meni neznanih razlogov pa nikakor ne
> morem definirati externe particije. Z Linux-ovim fdisk-om kreiram extended particijo ampak potem ko
> ji hocem dat flag 6 (Dos particija > 32) zajamra da ne more. Zdej me pa zanima ce kdo ve zakaj in
> [...]

Kolikor se jaz pomnim, gre takole:

- naredis extended particijo
- na extended particiji naredis se eno particijo.
- tej novi particiji potem pripises tip 6

Linux pri bootanju bo potem pri 'partition check' napisal nekaj takega:

hdc: <hdc1> hdc5

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist