[ LUGOS ] Problem z diski - Ignorirajte prejsnje sporocilo!

Tomi Malensek tomi na t-media.si
Tor Feb 3 09:42:02 CET 1998

Shit, se opravicujem, prej sem naredil manjso napako pri copy+paste,
to je pravo sporocilo (napaka je bila pri opisu diskov):

Hi,

v racunalniku imam zacasno 4 diske in sicer v taki v konfiguraciji:

1.IDE kanal (primarni):
    - Master disk Conner Cfs420 (bootable):
         - 2 particiji (prva primarna C:, druga extended D:, obe FAT)
    - Slave disk Conner Cfs420
         - 1 sama particija (extended E:, FAT)

Sedaj pa nastopi problemcek, rad bi namrec da bi imel 3 disk (Quantum 540) eno samo extended
particijo, to pa zato da bi crka v dosu bila naslednja po vrsti, ne pa da bi se mi ta disk kazal kot
D:, kar se logicno zgodi ce definiram primarno particijo. Iz meni neznanih razlogov pa nikakor ne
morem definirati externe particije. Z Linux-ovim fdisk-om kreiram extended particijo ampak potem ko
ji hocem dat flag 6 (Dos particija > 32) zajamra da ne more. Zdej me pa zanima ce kdo ve zakaj in
kaksna je resitev. Kolikor jaz vem je omejitev kar se tice stevila primarnih particije na disku, za
extended pa ne vem. Po moje bi za moj primer skoraj moralo delat, ker hocem imeti samo eno particijo
cez cel disk.

Torej zelena konfiguracija diskov na 2 IDE kanalu je sledeca:

2.IDE kanal (sekundarni):
    - Master disk Quantum 540:
         - 1 particija (extended, po vsej logiki naj bi bil F:, FAT)
    - Slave disk Samsung 250:
         - 2 particije (prva je 220mb ext2, druga pa 30mb swap, boota
           se pa seveda iz prvega connerja z boot managerjem na lilo
           na tem disku potem pa lilo nalozi se Linux, ampak sedaj mi
           to ne dela, ker je konfiguracija diskov spremenjena odkar
           sem dodal se Quantuma. Ampak to ni problem.)

Naj povem samo to, da diski vsi delajo, bios jih avtomatsko detecta in
tretji disk (Quantum) se je lepo pokazal in delal, ko je imel primarno particijo, ampak se je vrinil
med ostale diske (bil je D:), kar pa trenutno nocem, ker mi sprememba le tega potegne prevec dela za
sabo.
--
      LP, Tomi Malensek

Tomi Malensek                [t]MEDIA  Vecpredstavne resitve d.o.o.
E-mail: tomi na t-media.si      Maistrova 9, 8000 Novo mesto, SLOVENIA