[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Feb 27 19:46:05 CET 1998


Andrej Kositer wrote:
> > Kaj pa vem. Studentje so tako, da ti instalira, naslednji teden pa je mogoce v
> > Franciji,
> > ali pa ima izpit. Ne mores sistem, ki bi naj delal 24 ur zaupati v instalacijo
> > studentu.
> > Vsaj takemu ne, ki ga ne poznas dobro.
> 
> Tukaj je kavelj. Uporabnik z visokimi zahtevami pac zeli, da za streznikom
> stoji podjetje, ki zagotavlja ustrezno vzdrzevanje v celotnem zivljenskem
> ciklu izdelka.

Zanimivo pri tem je to, da so moje izkusnje precej drugacne, saj ogromno
podjetij dejansko NE zanima, da bi nekdo pogodbeno skrbel za njihovo
mrezo (= ne marajo placevati nekomu zunaj, da bo skrbel za primerno
delovanje mreze), saj nekako zaupajo v svoje (vecinoma neobstojece ali
popolnoma neustrezno) znanje, ali pa mislijo, da bo mreza pac delovala
sama od sebe, ko pa se pojavi tezava (ker kateri od uporabnikov brska
tam, kjer nima kaj brskati, recimo po kaksnih omreznih nastavitvah, ali
ker kateri od uporabnikov instalira kaksno novo igrico, ki podpira tudi
mrezo, vendar je treba 'samo to se nastaviti' ipd), se jim zdi predrago,
da bi placali servisiranje, ali pa celo recejo, da je to vse skupaj en
drek in postavijo NT server, ki potem sicer deluje se slabse, vendar so
za vzdrzevanje sistema, za katerega so placali 5x vec, pripravljeni tudi
tolikokrat vec placati. Dokler nisi dovolj velika in 'priznana' firma,
ti pac ljudje enostavno ne verjamejo in ne zaupajo (glej spodaj o
referencah). Dobro namrec vedo, da bo mrezo, katere postavitev bodo
narocili pri kaksni veliki firmi in ki bo tekla na NTjih, prisla
postavit mala vojska ljudi in za katero bo tudi mala vojska ljudi
skrbela in jim ni jasno, kako lahko za eno mrezo, v kateri je nekaj
serverjev in morje client masin skrbi en sam clovek, pa se ta se pojavi
tam le vsake toliko casa, da preveri, ali je vse v redu in ga potem spet
ni videti 2 tedna (ceprav je na voljo preko telefona). To se enostavno
ne sklada z njihovimi PREDSTAVAMI, kako naj bi postavljanje in
vzdrzevanje mreze sploh izgledalo.

> Pri "kaksnem prirocnem studentu", ki za nekaj tolarjev kdaj pa kdaj malo
> poheka je ravno ta problem. Ne gre samo za to da lahko tudi sistemca pri
> Lancomu povozi avto, ampak roko na srce, studenta streznik, ki pac ne dela
> ne bo pretirano bolel, firmo pa bo, in to zelo.
> 
> Pri nas mo prodali precej Caldera serverjev/SQL/routerjev/GW/FireWallov
> itd, ki zahtevajo prav taksno delovanje - 24/7, z ustreznimi odzivnimi
> casi, garancijami, ipd.
> 
> Cene za vzdrzevanje in support se ne razlikujejo mnogo od NT postavitev in
> stranke, ki ti zaupajo to sprejmejo kot popolnoma normalno, saj se
> zavedajo da za 40, 60, 80K dobijo ustrezno storitev.

O kaksnih pogojih govoris tukaj, ko omenjas te vsote? Je to mesecno
placilo? Kaj je vkljuceno v to ceno?

> Stejejejo izkusnje, reference, garancije in ODNOS do stranke.

V glavnem stejejo reference, vsaj moje izkusnje so taksne, odnos in
pristop stranke do mene je pa tudi odvisen od njih:) Brez referenc je
tezko karkoli kjerkoli postaviti, ker ti ljudje enostavno ne verjamejo
in ne zaupajo.

Andrej

-- 
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc




Dodatne informacije o seznamu Starilist