[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Andrej Kositer cwetto na slon.net
Pet Feb 27 14:47:50 CET 1998


On Fri, 27 Feb 1998, Boris Benko wrote:

Glede na to da smo prodajalec na Calderi temeljecih sistemov bi primaknil
se svoj stotin k tej off topic debati. 

> Pri postavitvi se vedno placuje knowhow, ne glede na sistem.Edino pri ostalih
> moras sistem se dodatno placati.

Naceloma se vedno placuje know how, pa naj gre za NT, Novell, unix, Linux,
Caldero, sicer pa vedno prevlada ustrezno placilo.
Kadar gre za drazji sistem (cena OS) je pac zaradi zasluzka pri prodaji SW
lazje kaksno uro instalacije stranki podariti.

Ne vidim razloga zakaj bi bile cene pri Linuxu kaj nizje.

> > Lancom ima uro servisiranja kaksnega streznika od 5k pa tja do 11k.
> > In NT je treba dostikrat servisirati. :-(
> > Linux ima to slabo stran da kar dela......

Zelo slaba stran :(

> > Ce gre za sisterm, ki MORA delovati 24h, potem se je bolje zmeniti za
> > kaksno majhno mesecno placilo (studentu prav pride :)) in se s tem obvezes
> > da bos napako odpravil v roku xx ur (brezplacno?). Seveda ce se bo napaka
> > sploh pojavila. Win95 postaje nisi dolzan popravljati....lahko pa dodatno
> 
> Kaj pa vem. Studentje so tako, da ti instalira, naslednji teden pa je mogoce v
> Franciji,
> ali pa ima izpit. Ne mores sistem, ki bi naj delal 24 ur zaupati v instalacijo
> studentu.
> Vsaj takemu ne, ki ga ne poznas dobro.

Tukaj je kavelj. Uporabnik z visokimi zahtevami pac zeli, da za streznikom
stoji podjetje, ki zagotavlja ustrezno vzdrzevanje v celotnem zivljenskem
ciklu izdelka.

Pri "kaksnem prirocnem studentu", ki za nekaj tolarjev kdaj pa kdaj malo
poheka je ravno ta problem. Ne gre samo za to da lahko tudi sistemca pri
Lancomu povozi avto, ampak roko na srce, studenta streznik, ki pac ne dela
ne bo pretirano bolel, firmo pa bo, in to zelo.

Pri nas mo prodali precej Caldera serverjev/SQL/routerjev/GW/FireWallov
itd, ki zahtevajo prav taksno delovanje - 24/7, z ustreznimi odzivnimi
casi, garancijami, ipd.

Cene za vzdrzevanje in support se ne razlikujejo mnogo od NT postavitev in
stranke, ki ti zaupajo to sprejmejo kot popolnoma normalno, saj se
zavedajo da za 40, 60, 80K dobijo ustrezno storitev.

Stejejejo izkusnje, reference, garancije in ODNOS do stranke.

P.S. Postavitev CalderaStandard internet streznika z vsemi standardnimi
servisi, security patchi in proxy < 100K SIT

lp

Andrej KOSITER

Omrezje SloN

------------------------------------------------------------------------------
AGENDA d.o.o. Maribor				email: 	andrej.kositer na slon.net
tel.:+386 62 22 63 64				web:	http://www.slon.net
2000 Maribor
Slovenija
------------------------------------------------------------------------------




Dodatne informacije o seznamu Starilist