[ LUGOS ] Projekt Beowulf

Peter Kumse peterkumse na slo.net
Čet Dec 24 12:17:21 CET 1998

> Hojla!

>Hmm... A gre to tako enostavno? So lahko masine cisto poljubne? Kolikor sem
>do zdaj videl obstaja popatchano jedro 2.0.33, ki omogoca paralelno
laufanje
>Linuxa. Ni mi pa se jasno kaksna programska oprema lahko tece gor. Verjento
>mora biti pisana za SMP, da izkorisca vse prednosti sistema...

>Wow. To mi disi po "prevec FPU power na enem kupu"  ... :)
>
> Bye, Mikka...

Bojda ja, samo da je lepše če so iste, saj ti rezultati pridejo na kontrolno
mašino ob istem času in potem lepše laufa.
Edini problem pri Beowolf clusterju je da mora biti sam software
napisan tako da ga izkorišča, pa tudi mašine ki participirajo v tem morajo
imeti vsaka posebej instaliran Linux s patchem za jedro ki to omogoča. Stvar
je namreč taka, da imaš eno glavno mašino, ki obdeluje rezultate ostalih
mašin in jim zadaja naloge, na njih pa le-te
laufajo pač kot normalni procesi... Anyways, SMP doesn't have much to do
with it...

LP, Peter

Dodatne informacije o seznamu Starilist