[ LUGOS ] Projekt Beowulf

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Dec 24 14:02:37 CET 1998

Marko Samastur wrote:

> SMP = symetric multiprocessing
> Beowulf = cluster racunalnikov
> Dve popolnoma razlicni stvari in programska oprema se zato precej
> razlikuje (recimo, na SMP lahko procesorji delijo skupen shared memory,
> na clustrih zagotovo ne). Programje bi moral napisati na novo (ali pa
> stakniti taksnega, ki je temu ze prilagojeno, recimo povray).
> Pobozna zelja...SMP cluster :)

No, SHM deluje tudi na distribuiranih sistemih, potegne pa za sabo
veliko slabosti (slaba izkoriscenost komunikacijskih kanalov, tezave pri
sinhronizaciji, slaba toleranca na napake, slaba varnost, ...), zato se
ga ljudje, ki razvijajo orodja za distribuirana okolja, precej na veliko
izogibajo. Za linux obstaja paket DIPC, ki sistemu doda DSM.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist