[ LUGOS ] ProFTPD

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Dec 4 23:10:53 CET 1998

Marko Cuk wrote:

> hm...
>
> Tole me spomne na moj problem s sambo. Torej, nekateri .zip fileji se kar sami
>
> od sebe unicijo. Kje je fora, ne vem.

Kako to mislis?

Meni se je enkrat zgodilo, da sem zipal velik fajl, ko sem ga pa za dan dva hotel

odzipati, pa sem dobil CRC error. Ni mi bilo jasno, dokler nisem ugotovil, da je
problem z kablom na disku in v logih je bilo tudi nekaj read write errorjev.

S tem se ni za igrati. Taksno malenkostno fusanje diska ti "prestreli" file
sistem
tako, da vec ni za uporabo.

=b