[ LUGOS ] ProFTPD

Marko Cuk cuk na io.cuk.s-gimsen.lj.edus.si
Pet Dec 4 22:09:16 CET 1998

hm...

Tole me spomne na moj problem s sambo. Torej, nekateri .zip fileji se kar sami
od sebe unicijo. Kje je fora, ne vem.

Marko Cuk

p.s. se vedno mi ni nobeden odgovoril na mail o WebCamih in USBju....

Za usb sem nasel neke projekte v cudnem stanju, ampak...

http://peloncho.fis.ucm.es/~inaky/USB/

Dodatne informacije o seznamu Starilist