[ LUGOS ] Shutdown

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Dec 30 23:00:10 CET 1998

On Wed, 30 Dec 1998, Andrej Trobentar wrote:

> pozdrav!
>
> En dan sem hotel ugasniti racunalnik cez 10 min (shutdown -h 10), nakar
> sem si premislil in ta proces cancelal.Sedaj se lahko prijavim samo kot
> root in nic drugega.Ce se hocem prijavit kot recimo test (v /etc/passwd
> imam ta acc kreiran) mi napise 'The system is going down on ....'.Ce se
> prijavim kot root  mi sicer to sporocilo tudi izise, a vendar me vrze v
> bash.Pri userju pa to sploh ni mogoce, izpise sporocilo in login
> incorrect.

Ce si samo ubil proces, potem je najbrz to krivo. shutdown moras
preklicati s "shutdown -c".

Ce si ze naredil tako, potem nimam pojma kaj je narobe :(
LP!

  Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si