[ LUGOS ] Shutdown

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Sre Dec 30 21:31:13 CET 1998

--------------8FC631E852305719B3DB0229

pozdrav!

En dan sem hotel ugasniti racunalnik cez 10 min (shutdown -h 10), nakar
sem si premislil in ta proces cancelal.Sedaj se lahko prijavim samo kot
root in nic drugega.Ce se hocem prijavit kot recimo test (v /etc/passwd
imam ta acc kreiran) mi napise 'The system is going down on ....'.Ce se
prijavim kot root  mi sicer to sporocilo tudi izise, a vendar me vrze v
bash.Pri userju pa to sploh ni mogoce, izpise sporocilo in login
incorrect.

Prosim za pomoc.Ze vnaprej hvala za vsak odgovor!

--
xAndrej.

-- In LinuX We TruSt...

--------------8FC631E852305719B3DB0229

<HTML>
pozdrav!

<P>En dan sem hotel ugasniti racunalnik cez 10 min (shutdown -h 10), nakar
sem si premislil in ta proces cancelal.Sedaj se lahko prijavim samo kot
root in nic drugega.Ce se hocem prijavit kot recimo test (v /etc/passwd
imam ta acc kreiran) mi napise 'The system is going down on ....'.Ce se
prijavim kot root&nbsp; mi sicer to sporocilo tudi izise, a vendar me vrze
v bash.Pri userju pa to sploh ni mogoce, izpise sporocilo in login incorrect.

<P>Prosim za pomoc.Ze vnaprej hvala za vsak odgovor!
<PRE>--&nbsp;
xAndrej.

-- In LinuX We TruSt...</PRE>
&nbsp;</HTML>