[ LUGOS ] Posta se mnozi ??

Jernej Adamic jernej.adamic na kiss.uni-lj.si
Pet Dec 25 19:45:24 CET 1998

pozdrav

tudi meni se ze cel dan dogaja isto in vsako uro poberem <> 50!??!?! novih enakih
mejlov iz liste. server je prazen (telnet pregled), tako da nisem preprican da je
problem v clientu. (ali pac?)

lp jernej

Marko Cuk wrote:Ja, v bistvu sem ta primer ze videl !

> Server je bil Linux, malce starejsi, kako leto, client pa netscape 4.0.
>
> Zgodilo se je, da je zacel en dolocen mail prihajati na vsakih 5 minut. Ta
> dolocen mail je bil star ze kak mesec in mi ni jasno, zakaj se je to zgodilo.
> Kot sem kasneje pregledal loge, sem imel obcutek, da ni problem v serverju,
> temvec v clientu, ker pac zahteva ta mail, xxx po vrsti. To lahko sprobas rocno,
> telnet server port(110) .
>
> Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist