[ LUGOS ] Posta se mnozi ??

Marko Cuk cuk na io.cuk.s-gimsen.lj.edus.si
Pet Dec 25 18:39:03 CET 1998

Bostjan Müller wrote:

> Pozdrav!
>
> Danes se mi je zgodilo da se mi trije maili z lugos liste vedno znova
> znajdejo v inbox-u - danes sem jih - iste tri dobil ze oriblizno 10 x - to
> se mi je zgodilo ze 1x prej vendar sem takrat dobil se vec meilov - se je to
> ze komu zgodilo - in ce se je kako naj problem odpravim ?

Ja, v bistvu sem ta primer ze videl !

Server je bil Linux, malce starejsi, kako leto, client pa netscape 4.0.

Zgodilo se je, da je zacel en dolocen mail prihajati na vsakih 5 minut. Ta
dolocen mail je bil star ze kak mesec in mi ni jasno, zakaj se je to zgodilo.
Kot sem kasneje pregledal loge, sem imel obcutek, da ni problem v serverju,
temvec v clientu, ker pac zahteva ta mail, xxx po vrsti. To lahko sprobas rocno,
telnet server port(110) .

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist