[ LUGOS ] x11amp in obremenitev procesorja

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Dec 20 18:40:27 CET 1998

On Sun, 20 Dec 1998, Iztok Pizorn wrote:

> pozdrav!
>
> problem je naslednji:
> ko zazenem x11amp kot navadni user, mi kmalu zacne prekinjati in
> procesor je do konca obremenjen (po stevcu v afterstepu).
>
> ce pa ga zazenem kot root v root shellu, dela normalno (tako kot je
> vcasih)
>
> vcasih je delal normalno, tudi ce sem ga zagnal kot navaden user. potem
> pa sem formatiral in vse ponovno nalozil, pa me zajebava.
>
> gre za mp3je s CDja, vendar CD ni kriv, ker sem jih preizkusil 5 in
> nekatere fajle sem tudi presnel na disk. Pa se vedno isto.

> [...]

Ja, prej si imel x11amp suid root. Zdaj moras naredit

chmod +s /usr/local/bin/x11amp

ali kjerkoli je ze zadeva. Seveda to storis kot
root. Potem bo spet delala zadeva. V dokumentaciji
od x11amp ti pise da mora bit suid root da ne zre
procesorja, zakaj je to tako pa na zalost ne.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist