[ LUGOS ] x11amp in obremenitev procesorja

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Ned Dec 20 17:49:26 CET 1998

pozdrav!

problem je naslednji:
ko zazenem x11amp kot navadni user, mi kmalu zacne prekinjati in
procesor je do konca obremenjen (po stevcu v afterstepu).

ce pa ga zazenem kot root v root shellu, dela normalno (tako kot je
vcasih)

vcasih je delal normalno, tudi ce sem ga zagnal kot navaden user. potem
pa sem formatiral in vse ponovno nalozil, pa me zajebava.

gre za mp3je s CDja, vendar CD ni kriv, ker sem jih preizkusil 5 in
nekatere fajle sem tudi presnel na disk. Pa se vedno isto.

ima kdo kaksno idejo, zakaj mi tako obremeni procesor, da prekinja, pri
navadnem userju?

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
linux user, RH5.1, AfterStep rulez

Dodatne informacije o seznamu Starilist