[ LUGOS ] imam SupraMax 56i Voice Pci modem (Plug&Pray) in ne vemkako bi ga usposobil v linuxu

Peter Kumse peterkumse na slo.net
Sre Dec 16 12:52:37 CET 1998

Jure Koren wrote:

> No, tukaj sem mu jaz svetoval naj pise na listo. Njegov modem je
> rockwell v.90 (ni winmodem) in je PCI plug and pray, zato isapnp
> nic ne pomaga. Se nikoli se nisem ubadal s pci plug and play napravami,
> /proc/pci pa ne izda skrivnosti io porta na serial controllerju.
> Irq najde. A je kaksno orodje za ubadanje s PCI plug and play recmi
> (setserialu je treba povedat io port, da autodetecta uart, vsaj
> po mojih izkusnjah, ostalo najde sam), da bi fante lahko dolocil
> io.
>
>                                         Jure

Kako preprosto PnP napravam določiti fiksne resource: v BIOSu nastaviš
da nimaš PnP OSa, oz. Wintenda. Tako ti bo že ob bootu nastavil
resource. V wintendu ti bodo stvari še zmeraj isto delale, v Linuxu boš
pa samo upisal resource za nov serijski port and away you go. Edini
problem je da moraš uporabljene resource loviti ob zagonu mašine
(uporabi pavzo).

LP, Peter

Dodatne informacije o seznamu Starilist