[ LUGOS ] imam SupraMax 56i Voice Pci modem (Plug&Pray) in ne vem kako bi ga usposobil v linuxu

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sre Dec 16 10:04:47 CET 1998

On Wed, 16 Dec 1998, Metod Kozelj wrote:

> Rabis programcke, ki imajo skupno ime 'ISA PnP tools'. Malo poisci, ampak
> na metalab.unc.edu se definitivno valjajo.
>
> Tam zraven sta dva programa. Eden ti poisce vso PnP zeleznino, izpise,
> kaksne nastavitve posamezni kosi omogocajo. Potem tisto datoteko malo
> popravis, tako da bodo kosom zeleznine dodeljeni tisti resourci, ki so
> tebi po volji (lahko pa jih prepises iz Wintendo). Potem pride na sceno
> drugi program, ki prebere tisto datoteko in nastavi PnP zeleznino. Tega
> bos dal v kaksno rc datoteko, da se bodo stvari nastavile ob vsakem
> obuvanju.

> [...]

No, tukaj sem mu jaz svetoval naj pise na listo. Njegov modem je
rockwell v.90 (ni winmodem) in je PCI plug and pray, zato isapnp
nic ne pomaga. Se nikoli se nisem ubadal s pci plug and play napravami,
/proc/pci pa ne izda skrivnosti io porta na serial controllerju.
Irq najde. A je kaksno orodje za ubadanje s PCI plug and play recmi
(setserialu je treba povedat io port, da autodetecta uart, vsaj
po mojih izkusnjah, ostalo najde sam), da bi fante lahko dolocil
io.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist