[ LUGOS ] HD zmeda

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Dec 14 11:52:38 CET 1998

kot je znano, BIOS masine nima vpliva na linux, ker on detektira diske in
vse ostalo mimo biosa... lahko imas v biosu nastimano da imas disk velik
100GB, pa bo vseeno rekel da je disk velik 3.2GB

> Če na Fujitsuju z dosovim fdiskom naredim kako paritcijo, mi potem
> pri bootu sicer še vedno izpiše ne-LBA parametre, potem pa pri izpisu
> particij napiše nekaj takega:
>
> hdc: [PTBL][128/63/nekaj]hdc1....   (zelo približno)
to je vse lepo in prav, je cisto vseeno ali ti napise ob bootu

hdb: FUJITSU M1638TAU, 2452MB w/128kB Cache, CHS=622/128/63, DMA

ali pa
hdb: FUJITSU M1638TAU, 2452MB w/128kB Cache, CHS=2488/32/63, DMA
hdb: [PTBL] ......

sem pa opazil da se to pojavlja pri diskih za katere linux enostavno rece
da nimajo internega cacheja... in pri diskih velikih 3.2GB... od iste
firme imam 6.4GB disk in dela brez translacijske tabele, disk 3.2 pa ob
bootu tezi da naj linux dela z diskom preko translacijske tabele.
no mogoce bodo fanjte, ki razvijajo kernele popravili zadevo, tako da nas
to ne bo vec motilo.

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist