[ LUGOS ] HD zmeda

Matej Mihelic matej na neosys.xrs.si
Pon Dec 14 11:06:53 CET 1998

> Zanima me, zakaj jedro sistema en disk obravnava v LBA na=E8inu, drugega=
 pa
> ne? Najbr=BE lahko s kernel-parametri to popravim, vendar sem siten in b=
> rad vedel, zakaj mi do zdaj tega nikoli ni bilo treba po=E8eti...

Podobne probleme z Fujitsu diskom (2Gb) imam tudi jaz. Najlep=B9e
pri tem je, da npr. fdisk na tem disku popolnoma fenta particijsko
tabelo. Branje z diska deluje, pisanje naj pa dostikrat unici podatke.
Kernel ali BIOS parametri niso igrali nobene vloge.

Glede na moje izkusnje bi sumil dve moznosti: a) Fuji duski so "fuj,
fuj" za linux 2.0.3x (z 2.1.xx nimam izkusenj); b) ali ima=B9 tudi ti
CDROM na istem IDE kanalu?

Lep pozdrav,

Matej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist