[ LUGOS ] Teles ISDN kartica

Danilo Godec danci na kibla.org
Ned Dec 20 12:15:48 CET 1998

On Sun, 20 Dec 1998, Matevz Harlander wrote:

> mda.. ce na njej ni jumperjev, to se ne pomeni, da je pnp.. prav za teles
> 16.3 bri velja,
> da tudi non pnp verzija nima nobenega jumperja (to ti 100% garantiram, ker
> jo sam uporabljam).

16.3 non-PnP sicer nima jumperjev, ima pa DIP stikala. In funkcija DIP
stikal je enaka funkciji jumperjev.

> Stvar gre celo tako dalec (vsaj pri meni), da kartica noce
> delat, ce ni v
> biosu nastavljen irq (pri meni 12) na ISA (vsaj v winsih :)). Morda bi moral
> razmislit tudi o tej opciji (opazuj, ko ti bios izpisuje pnp naprave, ce
> tvoje kartice ni med njimi skoraj zagotovo ni pnp).

To je normalno in velja tudi za modeme, mrezne kartice, zvocne kartice...
Dopuscam moznost, da kak pametnejsi BIOS to zna avtomatsko uredit, vendar
ga se nisem srecal. :)

   D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist