[ LUGOS ] Teles ISDN kartica

Matevz Harlander matevz.harlander1 na guest.arnes.si
Ned Dec 20 11:23:03 CET 1998

-----Original Message-----
From: Uros Juvan <uros.juvan na arnes.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 20. december 1998 1:48
Subject: Re: [ LUGOS ] Teles ISDN kartica

>Zivjo.
>
>Sem naredil pnpdump, samo v tistem, kar je vrgel ven nekako nisem nasel
>nic v zvezi z teles kartico, ceprav je bila v masini in je 100% pnp, ker je
>zadevcina povsem brez jumper-jev.
>pnpdump je nasel vse zivo, npr.: zvocno kartico...
>

>LP,
>Uros

mda.. ce na njej ni jumperjev, to se ne pomeni, da je pnp.. prav za teles
16.3 bri velja,
da tudi non pnp verzija nima nobenega jumperja (to ti 100% garantiram, ker
jo sam
uporabljam). Stvar gre celo tako dalec (vsaj pri meni), da kartica noce
delat, ce ni v
biosu nastavljen irq (pri meni 12) na ISA (vsaj v winsih :)). Morda bi moral
razmislit tudi o tej opciji (opazuj, ko ti bios izpisuje pnp naprave, ce
tvoje kartice ni med njimi skoraj zagotovo ni pnp).

Dodatne informacije o seznamu Starilist