[ LUGOS ] Install-Fest | moje zadolzitve na prireditvi | predlogi za naslednjic

Iztok Umek iztok na ieee.si
Pon Dec 14 09:23:46 CET 1998

On Sat, 12 Dec 1998, Rok Krulec wrote:

>   - ko sem se razgledoval nookoli po hisi, me je nadvse zanimalo kdo je
>   kdo in bi nadvse rad spoznal par ljudi npr.: Ales Horvat, Matjaz Terpin,
>   Blaz Zupan, Rok Papez, Iztok Umek, Ernes Zejn, Metod Kozelj, Boris Benko
>   in se kup drugih, zaradi kakrsnihkolize razlogov.

Ocitno sem zaradi takega ali drugacnega vzroka iskana oseba :)

Zal sem imel druge obveznosti in se Install-festa nisem mogel udeleziti.
Obljubim pa, da se bom skusal udeleziti naslednjega. Predstavil pa bi
Roxen Platform.

Potreboval bi le projektor in pa omrezni prikljucek.

Bo vest kdaj tudi med tednom?

LP,
	Iztok

iztok na ieee.si                   Sun Certified Network Administrator (SCNA)
http://gea.fri.uni-lj.si/~iztok  Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist