[ LUGOS ] Install-Fest | moje zadolzitve na prireditvi | predlogi zanaslednjic

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sob Dec 12 21:11:15 CET 1998

Lepo pozdravljeni !

Vceraj sem se udelezil Install-Festa. Moja naloga naj bi bila predstavitev
mgetty programa za FAX in prispevek masine s projektorjem ter notebooka za
prikaz kaj stara-majhna-skatla zmore. Ker je moj trenutni dom slovenska
obala in imam sluzbene in studijske obveznosti na Fakulteti za pomorstvo
sem se lahko naslikal sele ob 16h, kar je se vedno eno uro prej kot sem se
najavil.
	Prvi del svoje naloge = predstavitev mgetty programa osebno mislim
da sem realiziral zelo slabo, ker bi clovek za to rabil vsaj 2 telefonski
liniji in kaksen mikrofon oz. racunalnik zmozen reprodukcije zvoka. Mislim
da je bilo za to predstavitev zainteresiranih kar nekaj ljudi, ker pa je
bila realizirana zelo pozno, je bilo poslusalcev malo. Svojo napako bom
poskusal popraviti tako, da bom pripravil binary paket mgetty-a z vsemi
goodyi in slovenskimi napotki ter sporocil lokacijo na LugoS.
	Ostale dele, ki so bili moja zadolzitev, pa ste lahko videli na
lastne oci. Upam da vam je bil vsec Firestarterjev Window manager,
na Tamagochiju je bojda motila  nalepka na kateri je pisalo da je notri
PentiumII :) Projektor je pac projiciral toliko dobro kolikor je stena
dovoljevala.

Moji predlogi za naslednjo prireditev, ki niso samo moji ampak so
tudi povzetki ze danih predlogov (ce nimate casa berite samo UPPERCASEd stavke):

- Nacrt kje bo potekala prireditev je bil odlicno napravljen zato sem
  zadevo takoj nasel, ceprav se v Ljubljani sploh ne znajdem. Ko sem
  parkiral avto sem zacel avtomatsko iskati kazipote, ki jih je obljubil
  Mikka. Vendar so bili kazipoti prevec umetnisko narejeni. Jaz sem namrec
  podzavestno iskal pingvina.

  Predlog 1: NA KAZIPOTU NAJ BO "LINUX/LUGOS", PINGVIN, NAVADNA PUSCICA IN
  INSTALL-FEST.

- ko sem vstopil v sobo sem bil presenecen nad stevilom udelezencev in sem
  iskal na koga se lahko obrnem. Iz prvega sestanka Lugosa sem se sicer
  spominjal Jacka, ampak je skrajsal cupo, zato ni bilo srece. Kmalu pa
  sem ujel Mikko, ki pa je bil prezaposlen. Potem se je pojavil en
  stric, ki je bil ocitno nekdo iz ENSICA in je videl da imam s
  sabo crnca, ki drzi v roki 40 kilsko Gateway masino in mene ki
  nosim projektor zato je ocitno domneval da sem pomemben clovek in mi
  pokazal kje lahko namestim projektor, blizu katerega sem pa potem
  ustulil svojo masino. Ker sem se sukal okoli Firestarterja in
  projektorja je koordinator feste Roman Maurer ustekal kdo sem in prisel
  prasat , se preden sem ustekal masino ,ce bom lahko predstavil mgetty.
  Ikkkhh, sem mu obrazlozil, da to ne bo izvedljivo, ker se mi niti
  sanjalo ni kam naj se obrnem za TEL linije in podobne reci. Potem je
  okoli priskakljal Jack in povprasal za ime ,da me popise. Seveda se me
  tudi ni spomnil iz prvega LugoS srecanja, ker je bila zadeva pred nekaj
  leti in tudi moja cupa se je skrajsala >).
	Zgoraj sem torej opisal mojo zmedenost na zacetku. Zmedenost
  kaksnega nakljucnega obiskovalca oz. tistega ki ni nosil s sabo crnca in
  projektorja je bila kvecjemu se vecja. Tisti ki sem jih omenil zgoraj
  naj prosim ne zamerijo, ker to ni graja. Sledi moj predlog.

  Predlog 2: NA INSTALL-FESTU SEM VIDEL ENO oz. VEC GOSPODICEN, KI BI PO
  MOJEM MNENJU BREZ VECJIH PREPRICEVANJ PREVZELE VLOGO NEKE VRSTE
  VODICK-TAJNIC, KI BI SEDELE ZA MIZO PRI VHODU IN VSAKEMU PRISLEKU
  OBJASNILE POTEK DOGAJANJ, OZ. MU POKAZALE NJEGOV PROSTOR NA PRIREDITVI.

  - ko sem se razgledoval nookoli po hisi, me je nadvse zanimalo kdo je
  kdo in bi nadvse rad spoznal par ljudi npr.: Ales Horvat, Matjaz Terpin,
  Blaz Zupan, Rok Papez, Iztok Umek, Ernes Zejn, Metod Kozelj, Boris Benko
  in se kup drugih, zaradi kakrsnihkolize razlogov.

  Predlog 3: TABLICE Z IMENI SO ODLICNA RESITEV ZGORNJEGA PROBLEMA. NA
  TABLICAH BI SE NASEL TUDI PROSTOR ZA SPECIALIZACIJO NOSILCA: ISDN, X...

  - nekdo je nekaj mailov nazaj omenil da je prisel instalirat svojo
    masino in da je bil dodeljen da instalira nekomu masino

  Predlog 4: NUJNO MORAJO BITI OZNACENI TISTI, KI POMAGAJO.
  Firbci in tistim ki se pomaga so vsi ostali. Tajnica ima tudi spisek
  expertov, da lahko novincem svetuje koga naj poiscejo.

  - ker sem pripravljal predstavitev, mi je bilo kar nlagodno, ko me je
  nek gospod, takoj ko sem ustekal Firestarter poprosil za pomoc pri
  usposobitvi plug&play kartice. Na hitro sva zadevo uredila, vendar, ce
  bi se nasel se kaksen drug stric, bi mi pojedli ves cas, ko bi se lahko
  pripravil. MIslim da ge g.Roman prdlagal sledece...

  Predlog 5: PRIREDITEV BI SE LAHKO RAZDELILA NA PREDSTAVITVENO PRIREDITEV,
  kjer bi se pokazale ze delujoce resitve, s tem da bi se na eni polovici
  naredil poudarek na serverjih na drugi polovici pa poudarek na desktopih
  in user-friendliness-u.
  IN NA INSTALL-FESTO, kjer bi se SAMO INSTALIRALO MASINE.

  Moja ocena predavanj:
  - Primoz Peterlin > Predstavitev SLOVENIAN-HOWTO mi je bila zelo vsec in
    sem ugotovil da Yugo znaki niti na konzoli niti v Xsih niso problem.
    Ceprav jih sam ne bom nikoli rabil, je se vedno lepo vedet kako
    laufajo zadeve.
  - Mikka Tomsic > GIMP predstavitev je bila odlicna, in Mikka je pokazal,
    da GIMP zakuri do konca.
  - Rok Krulec > MGETTY predstavitev je bila polom, zaradi pomanjkanja
    opreme. Kriv sem sam, saj bi si lahko 2 GSMja prnesu in na
    Firestarterja zvocnike prkuplal.
  - Roman Maurer > LYX. ne vem ali je bilo orodje ali predstavitev,
    vendar mislim da je bilo tukaj najbolj zanimivo, vsem ki si niste
    ogledali uporabe LYXa je lahko zal. Hvala Romanu za odlicno
    predstavitev.

  Skupna ocena: Vec kot odlicno za prvic.

  Predlogi tem predavanj, ki bi se lahko zgodila:
  - Zgodovina LinuXa s prikazom predpotopne instalacije LinuXa
  - Podrobna predstavitev opcij pri compilanju kernela

Hvala podjetju Ensico za prostore, Pingote in sendvice.
Hvala tudi Agendi, ki je podarila Caldere in majcke.
Hvala Romanu, Mikku in JACKu za organizacijo in vsem stricom za predstavitve.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist