[ LUGOS ] Samba + NT ?

Bostjan Müller neonatus na bigfoot.com
Ned Dec 27 17:41:31 CET 1998

Matjaz Terpin wrote:

> ?
> RTFM :] (jaz ze ne znam na pamet, namesto tebe pa ne bom sel se enkrat
> studirat zadeve)
>
> Ce ne uporabljas "originalne" source distribucije, potem ne vem kaj
> imas zraven. Najbolje da si dobis zadnjo verzijo sambe (www.samba.org),
> kjer imas zraven vso potrebno dokumentacijo. Zunaj je ze kao zadnja beta
> verzija sambe 2.0, vendar je se nisem preizkusil. Vzemi zadnjo 1.9.x, pa
> bo.
> Prevajanje gre gladko - ce preberes navodila...
>
> Meni se ta nacin instalacije kar obnese.
> [...]
Jaz sem prebral manual - in opcijo za enkriptirane passe nasel - samo mi pa
nobenega passa ne podper ker je /etc/smbpasswd pac prazen - in ne vem kako
dodat kaj notr - smbpasswd program mi javlja en cuden error ko hocem cez
telnet zamenjat pass tko da ?? passa pa se zmer ne sprejme - sm gledu u loge
pa pise sam da ne najde passa... pac

Kar pa se tice novejih verzij sem si dal 1.9.4p10 dol, jo skompajlu, pa se
mi binary sploh noce izvrsit - ko zalaufam smbd -D ne nardi nic, kao da se
je zalaufu - samo ko pogledam z pstree -p|less tam ni smbd nikjer. Sicer mi
ni jasno kje sem zaj.. ampak tole mi pa res ne gre od rok..

Bostjan
--
Bostjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
  ICQ #:7506644, My PGP key http://www2.mf.uni-lj.si/~tmueller/BM.asc