[ LUGOS ] Samba + NT ?

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Ned Dec 27 17:12:51 CET 1998

On Sun, 27 Dec 1998, Bostjan Müller wrote:

> Emm... samo se eno prasanje - kako nastimam da samba podpira enkriptirane
> passe ?

?
RTFM :] (jaz ze ne znam na pamet, namesto tebe pa ne bom sel se enkrat
studirat zadeve)

Ce ne uporabljas "originalne" source distribucije, potem ne vem kaj
imas zraven. Najbolje da si dobis zadnjo verzijo sambe (www.samba.org),
kjer imas zraven vso potrebno dokumentacijo. Zunaj je ze kao zadnja beta
verzija sambe 2.0, vendar je se nisem preizkusil. Vzemi zadnjo 1.9.x, pa
bo.
Prevajanje gre gladko - ce preberes navodila...

Meni se ta nacin instalacije kar obnese.
LP!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si