[ LUGOS ] apache

Gašper Lakota - Jeriček lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Čet Dec 3 14:36:32 CET 1998

Pozdrav,

kaj pa če bi poskusil dodati ali v acces.conf za ta direktorij:
Options indexes

ali pa ce bi v access.conf dal namesto:
AllowOverride AuthConfig

tole:
AllowOverride AuthConfig Options

in potem v .htaccess napises:
Options Indexes

nekaj od tega bi moralo delati. Sicer pa nisi napisal kaj tocno ne dela,
ali sploh ne sprozi avtentikacije ali pa sporoci 403/Forbidden by Rule.

lp,

Gašper Lakota - Jeriček
e-mail:
* lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si