[ LUGOS ] 386+Linux

Janez Trenz janez.trenz na usa.net
Čet Dec 3 00:22:41 CET 1998

Hja.

Imam 386/40, 8MB RAM 170MB disk. Gor je še RedHat 4.0 (zelo okrnjen).
Poganjam X windows. V bistvu je X terminal. Imam NE1000 in bnc do P5
mašine. Tako, da niti ne dela tako pooočaaasiiii, ampak samo počasi :)

Bistven del opreme, da 386 lahko uporabljaš je mrežna kartica in pa še
en računalnik zraven. Tako lahko na 386 odložim nastavitve, moje izdelke
in sformatiram P5. Hja se zgodi, da rabim Alt+F4 sistem.

janez

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Anze Vidmar
Sent: 2. december 1998 20:18
To: lugos-list na lugos.si
Subject: [ LUGOS ] 386+Linux

Pozdrav,
    zanima me ce je imel kdo kaksne izkusnje s 386ko na kateri je bil Linux.
Sam imam doma ozr. se v omari prah nabira na njej (386, 40Mhz, 8Mb ram, 512 disk).
Zanima me ce se sploh splaca postavljati Linux gor, ali naj se se naprej prasi v omari.
Uporabljal nebi Xov.

Ce ima kdo kaksne izkusnje, bi bil vsekakor vesel kasnega komentarcka.

lp,

   Anze

Dodatne informacije o seznamu Starilist