[ LUGOS ] Baza podatkov

Iztok Umek iztok na ieee.si
Sre Dec 16 08:17:25 CET 1998

On Wed, 16 Dec 1998, Aljaz Mavric wrote:

> Potrebujem pomoc. V enem podjetju, kjer imam dobre prijatelje imajo tudi
> ultrazvok. Izrazili so zeljo, da bi slike z ultrazvoka zajemali na
> racunalniku in tako vodili bazo podatkov o pacientih. Danes sem bil tam

Commercial bit off topic:

Marand ima WebDoctor, ki je 100% pure java program, ki dela ravno to (baza
podatkov o pacientih oz. zdravniski karton). Verjetno je za tisto
zdravstveno ustanovo bistveno ceneje kupiti ze razvit in delujoc sistem
kot placati razvoj novega. Pa se v Javi je, kar pomeni, da tece tako na
Wintendo, kot na Linux in ostalih skatlah.

LP,
	Iztok

iztok na ieee.si                   Sun Certified Network Administrator (SCNA)
http://gea.fri.uni-lj.si/~iztok  Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist