[ LUGOS ] Baza podatkov

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Sre Dec 16 01:38:29 CET 1998

Zivijo,

Potrebujem pomoc. V enem podjetju, kjer imam dobre prijatelje imajo tudi
ultrazvok. Izrazili so zeljo, da bi slike z ultrazvoka zajemali na
racunalniku in tako vodili bazo podatkov o pacientih. Danes sem bil tam
in poskusal zajeti sliko v Wintendu pa mi ni uspelo. Seveda sem takoj
bootal linux, kjer sem brez tezav zajel slikco, dovolj dobre kvalitete.
Ker so v podjetju premocno vezani na wintendo, saj ze nekaj casa vodijo
bazo podatkov na nekem softwaru zdravstvenih ustanov, ki tece pod dosom.
Ker nimam pojma o wintendu sem razmislal, kako bi ta del vodili pod
linuxom in tu potrebujem vaso pomoc.

Torej moja osnovna ideja je : ker imajo lokalno mrezo postavim nanjo en
http server in preko browserja naredim vnos podatko, zapis, printanje in
izbiro podatkov. Tako bi rabili samo eno ne prevec dobro kisto z dobro
graficno kartico in tv tunerjem, brez monitorja, saj bi kista delovala
le kot server za podatke in zajemanje slike.

Zajemanje slikem, njeno pretvarjanje itd ... mi ne dela problemov zaradi
vseh cudovitih orodij, ki jih ponuja linux. Vsa ostala inplementacija pa
visi v oblakih.

Rabil bi komentar ali se to da narediti in kako, ter kako tezko bi to
bilo.

Za vase nasvete se najlepse zahvaljujem, bolj obsirni odgovori, morda
zelja po sodelovanju (zasluzka ne obljubljam, lahko pa se kaj malega
zgodi) pa na privat mail.

Lepo se imejte in lep pozdrav,

               Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist