[ LUGOS ] star-/ms-office

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Dec 30 08:52:43 CET 1998

On Wed, 30 Dec 1998, andy wrote:

> Je pa ena zelo pomembna razlika, MS office je vse skupaj okoli 140MB pa
> nimam instaliranega vsega, Star Office pa imam ves in ga je okoli 100MB,
> pa sem instaliral vse.

 Hm, koffice source paket je dolg cca 2.5MB ampak mi ga se ni uspelo
prevest... :))) Vsaj screenshoti so zgledali lepo... :)

Vseeno se mi zdi, da bi bil SO lahko kaj krajsi, vse skupaj je amo
skregano z dejstvi da je linux in programi zanj, oz vsaj naj bi bili,
nepozresni, pa da delajo na pocasnih masinah etc, etc... Za SO je ze nekaj
ljudi reklo, da je 'hog' :)

> Slabosti?
> Ne zna cisto dobro odpirati MS office fajlov, manj nastavitev, dolocene
> stvari so manj elegantno resene, web browser ne podpira CSS

Ce zacnes delat z njim, to niti nebi smel biti problem. Ce pa imas ogromno
MS office filetkov, potem pa... Convert to rtf? ;>

David!
Work kills the soul sometimes, no matter how much you love your work.

Dodatne informacije o seznamu Starilist