[ LUGOS ] star-/ms-office

andy andy na x0.org
Sre Dec 30 07:05:41 CET 1998

Jaz uporabljam Star Office ze nekaj casa in se mi zdi kar dober
nadomestek za MS shit.
Je pa ena zelo pomembna razlika, MS office je vse skupaj okoli 140MB pa
nimam instaliranega vsega, Star Office pa imam ves in ga je okoli 100MB,
pa sem instaliral vse.
Zraven star office dobis tudi zelo dober mail program, pa se deluje na
vecih platformah, kar pa za MS office ne moremo trditi.

Jaz ga priporocam skoraj vsem.

Slabosti?
Ne zna cisto dobro odpirati MS office fajlov, manj nastavitev, dolocene
stvari so manj elegantno resene, web browser ne podpira CSS

Pa se to je, kar pa v bistvu ni slabost, ampak ima malce nenavaden user
interface.

			Andy

> http://users.smileys.net/~leonb/StarOffice-wars.html

Dodatne informacije o seznamu Starilist