[ LUGOS ] LILO .... :(

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Dec 31 16:14:43 CET 1998

On Thu, 31 Dec 1998, Danilo Godec wrote:

> Ce jaz kaj razumem, je problematcen SCSI disk in ne EIDE. LILO isce kernel
> na SCSI disku, a ga ne najde, ker se ocitno nahaja izven prvih 1024
> cilindrov (no ja... nisem cisto 100%, ce je to tudi pri SCSI
> problematicno, ampak vredno je poskusit).

 Ce pa jaz kaj razumem vas polovica ni dobro prebrala vprasanja... ;> Vsaj
meni se tako zdi.

Ob bootu lilo najprej nalozi samega sebe in izpise LILO boot: ali nekaj
takega. Ce izpise samo 'LI' je najbrz kaj narobe z LILO-om na MBRju.
*scratch* Kernela takrat se nic ne isce. No ja mogoce se pa motim...

 Jaka, probaj zadevo tako, da z DOSovim fdiskom pobrises MBR (fdisk /mbr)
potem pa lilo skonfiguriraj naj boota samo win98, linux mu vrzi ven in
odklopi SCSI disk. Ce bo delalo, daj zraven SCSI in moli da bo se takrat
delalo. Ce pa sploh ne dela, se poglej v BIOS motherboarda da ni  ni
slucajno vlopljen kak ChipAway virus oz vse kar bi blo lahko povzano z
virusi ;)

 Hope that this helps...

David!
I want to die peacefully, in my sleep, like my grandfather, not
screaming, terrified, like his passengers.

Dodatne informacije o seznamu Starilist