[ LUGOS ] LILO .... :(

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Dec 31 10:59:30 CET 1998

On Thu, 31 Dec 1998, Uros Gaber wrote:

> Probaj v lilo.conf dodat podatke o EIDE disku.
>
> -----------------------
> disk = /dev/hda
>   bios = 0x80
>   sectors = xx
>   heads = yy
>   cylinders= zzzz
> -----------------------

Ce jaz kaj razumem, je problematcen SCSI disk in ne EIDE. LILO isce kernel
na SCSI disku, a ga ne najde, ker se ocitno nahaja izven prvih 1024
cilindrov (no ja... nisem cisto 100%, ce je to tudi pri SCSI
problematicno, ampak vredno je poskusit).

Mogoce bi lahko v Adaptecovem BIOSu vklopil translacijo za DOS (nekaj v
smislu DOS>1G - to je nekaj podobnega kot je LBA za EIDE). To bi lahko
LILOtu pomagalo najti kernel.

Druga opcija pa je (to sem se navadil uporabljati jaz), da naredis eno
majhno particijo (cca. 10M na primer) v prvih nekaj cilindrih (pod 1024)
in jo mountas na /boot, tja pa potem hranis kernele.

    D.

PS.: Mogoce bi tudi vpis podatkov za SCSI disk (na nacin, kot si ga
predlagal za EIDE) kaj pomagal...

Dodatne informacije o seznamu Starilist